Service & support
Trygg hjälp, varje gång
Kontaktuppgifter utifrån ärendetyp
För att underlätta hanteringen av ditt serviceärende:
Produkter som skickas till Service
För att garantera en snabb och effektiv hantering av ert serviceärende, vänligen följ de riktlinjer som anges nedan när ni skickar produkter till oss.
Avisering
Innan ni returnerar produkter till oss, vänligen avisera serviceärendet genom e-post till
service@omniprocess.se.
Ange följande i ämnesraden:
- – Service följt av ert företagsnamn samt kontaktperson.
Genom att informera oss om vad som skickas, kan vi planera och hantera ert ärende på ett mer effektivt sätt.
Ert beställningsnummer
Om ert företag kräver ett beställningsnummer för fakturering av produkter och tjänster, behöver vi ta emot en skriftlig beställning innan vi kan påbörja arbetet.
Rengöring och felbeskrivning
Produkter som har varit i drift måste rengöras innan de returneras.
Fyll i en av våra serviceblanketter och bifoga den med produkten. Utan denna dokumentation kan vi inte hantera produkten på vår serviceavdelning eller vidarebefordra den till våra leverantörer.
I blanketten ber vi er att ange en kortfattad felbeskrivning samt besvara frågor relaterade till rengöring.
Frakt och emballage
Produkter som returneras ska vara noggrant emballerade och skickas via Postens Företagspaket eller bilfrakt till följande adress:
OmniProcess ABTritonvägen 15, Ingång via Lastkaj A
171 54 Solna
Kostnader för frakt av produkter som skickas till oss för service bekostas av kunden. Vi förbehåller oss rätten att debitera extra kostnader som uppstår om ovanstående anvisningar inte följs.
Vi erbjuder
Tjänst | Beskrivning |
---|---|
Applikationshjälp | Rådgivning och stöd vid val och användning av instrument. |
Installation och igångkörning | Professionell installation och utbildning för era instrument. |
Servicekontrakt | Förebyggande underhåll, kalibrering, verifiering och krav på svarstid vid akuta fel. |
Avhjälpande service | På plats hos er, på vår verkstad eller hos våra leverantörer. |
Kalibrering och verifiering | Kontroll av instrument för korrekta mätvärden. |
Telefonsupport | Snabb hjälp med frågor eller problem. |
Servicekurser | Utbildningar för att optimera användning av era instrument. |
Kontaktuppgifter utifrån ärendetyp
För att underlätta hanteringen av ditt supportärende:
OmniProcess Support
Att tillhandahålla seriös och omfattande support är centralt i vår verksamhet vid OmniProcess. Vi går längre än bara produkter och tjänster, med en djup förståelse för de komplexa och varierande behov som våra kunder har.
Varför välja OmniProcess?
Vi erbjuder en helhetslösning, utvecklad för att säkerställa smidig och effektiv drift av din dagliga verksamhet.
Specialiserad kalibrering: Säkerställer tillförlitlighet och precision i dina processer.
Tillgång till manualer & e-böcker: Ger djupgående kunskap om våra produkter.
Senaste programvaruuppdateringarna: Håller din utrustning aktuell och driftsäker.
Hyra av flödesmätare: Erbjuder flexibilitet vid behov.
Flexibla finansieringslösningar: Skräddarsydda för att tillgodose dina specifika krav.
Vårt åtagande är att vara din pålitliga partner i framgång, genom att erbjuda stöd och lösningar som överträffar dina förväntningar. Med OmniProcess är du alltid i trygga händer.