Produkter som skickas till Service
Avisering
Avisera alla serviceärenden innan ni returnerar något till oss. Detta gör du via e-post till service@omniprocess.se. Märk e-posten i ämnesraden med följande: Service ”ert företagsnamn” samt ”kontaktperson”.
När vi får veta vad som kommer till oss, så kan vi förvarna service så att planering och utförande av serviceärenden sker snabbt och effektivt.
Ert beställningsnummer
Många företag kräver att att vi anger ett beställningsnummer när ska vi fakturera produkter och/eller tjänster. Om ert företag kräver detta så måste vi ha en skriftlig beställning ifrån er.
Rengöring/Anledning/Beskrivning av fel
Om produkten har varit i drift så måste den rengöras innan den returneras till oss.
Skriv ut och fyll i någon av nedan blankett och bifoga med godset. Utan denna kan vi inte ta emot produkten på vår serviceavdelning eller skicka produkten vidare till våra leverantörer. Det är viktigt att ni svarar på frågorna som rör rengöring men även att ni gör en kort felbeskrivning.
Blankett för Bronkhorst HIGH-TECH produkter som ska skickas till service
Blankett för övriga produkter som ska skickas till service eller returneras av någon anledning
Safety assurance for products delivered back to us (English version)
Frakt och emballage
Produkter som skickas i retur till oss ska skickas väl emballerade med postens Företagspaket eller med bilfrakt till adressen:
OmniProcess AB
Tritonvägen 15, Ingång via Lastkaj A
171 54 Solna
Frakt avseende produkter som sänds in till service betalas av kunden.
Vi reserverar oss rätten att debitera för de extra kostnader som uppstår om anvisningarna ovan inte följs.